• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nån som kan hjälpa mig nekad lån

panik!

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Maj 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har dragit på mig en hel hög med blanco lån och två krediter. Allt som allt 540 000. Betalar idag ca 10 000 varje månad. Blev nekad samlingslån hos AXO. Någon som vet vart man kan vända sig. Någon bank som är lättare? Måste verkligen få ner månadskostnaden.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247

Har dragit på mig en hel hög med blanco lån och två krediter. Allt som allt 540 000. Betalar idag ca 10 000 varje månad. Blev nekad samlingslån hos AXO. Någon som vet vart man kan vända sig. Någon bank som är lättare? Måste verkligen få ner månadskostnaden.
Förutsättningar?
Inkomst antal ff och UC risk?
 

panik!

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Maj 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
30200 i månaden före skatt
Ca 10ff
Uc 10,1%
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Inte de värsta förutsättningar men inte heller de bästa.
Sök via förmedlare istället. Om du har möjlighet att vänta till din UC är under 10% (6-8%) så ökar dina chanser för att få samlingslån.
När du söker, sök under 500k och lång återbetalning och samla allt. Har du fast inkomst? Inga speltransaktioner?
Då bör du kunna få något erbjudande. Men var beredd att räntan blir hög.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 668
Mottagna reaktioner
7 082
Poäng
4 807
Har dragit på mig en hel hög med blanco lån och två krediter. Allt som allt 540 000. Betalar idag ca 10 000 varje månad. Blev nekad samlingslån hos AXO. Någon som vet vart man kan vända sig. Någon bank som är lättare? Måste verkligen få ner månadskostnaden.
I väntan på bättre Uc så du kan samla lånen kan du köra snöbollsmetoden. Börja antingen med det minsta lånet eller det med högst ränta. Kolla vilka av dina långivare som har betalningsfria månader och utnyttja dem i din snöboll.

Du kan även kolla vilka av de lånen du har idag som du skulle kunna förlänga avbetalningstiden på (då tar det längre tid att bli av med lånen men månadsbeloppet sjunker)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp